Kontaktujte nás – Často kladené otázky

Jak se mohu vyjádřit ke službám, kterých se mi dostalo v kavárně Starbucks?

Vždy uvítáme zpětnou vazbu týkající se našich služeb – zda se vám zdály užitečné a v pořádku, nebo nesplnily vaše očekávání. Kontaktujte nás se svým komentářem a my vám co nejdříve zašleme odpověď.

Jak mohu zažádat o otevření pobočky Starbucks v blízkosti mého bydliště?

Kontaktujte nás a dejte nám vědět, že máte zájem o otevření nové kavárny Starbucks ve svém okolí.

Jak mohu nahlásit technický problém s webem Starbucks.com?

Pokud jste při použití našeho webu narazili na problém, zašlete nám e-mail prostřednictvím části Zákaznický servis na tomto webu. Snažte se uvést co nejvíce informací o okolnostech, za kterých k problému došlo, protože právě to nám pomůže odhalit podstatu problému a vyřešit jej.