Starbucks Card

  1. Co je to Starbucks Card? 
    Starbucks Card je předplacená karta, kterou je možné nabíjet a platit s ní za produkty ve všech kavárnách Starbucks v České republice. Navíc se každý majitel Starbucks karty, který ji zaregistruje na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz/ nebo prostřednictvím mobilní aplikace Starbucks, zapojí do věrnostního programu My Starbucks Rewards. Kartu je možné integrovat do mobilní aplikace Starbucks. Karta je rovněž skvělý nápad na dárek.
  2. Můžu si Starbucks Card dobíjet?
    Samozřejmě, Starbucks Card lze dobíjet. Minimální částka, na jakou ji lze nabít, je 200 Kč, maximálně může být na kartě 5 000 Kč.
  3. Existuje minimální částka, za jakou můžu kartu koupit a nabít ji?
    Ano. Minimální částka, za kterou lze kartu koupit nebo ji dobít, je 200 Kč. Je možné ji plně využít na nákup našich produktů ve všech kavárnách po celé České republice.
  4. Jak si můžu Starbucks Card dobíjet?
    Starbucks Card si můžeš dobít v každé kavárně vČeské republice, stejně jako si objednáváš svůj oblíbený nápoj ‒ u baristy na pokladně. Navíc existuje možnost dobít kartu prostřednictvím individuálního účtu držitele Starbucks karty na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz/ nebo prostřednictvím mobilní aplikace.
  5. Jak si můžu dobít Starbucks Card on-line?
    Pro dobití Starbucks Card je potřeba se přihlásit ke svému účtu na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz/. Po přihlášení se zobrazí úvodní panel. V záložce Moje karta se na pravé straně nachází tlačítko Nahrát kredit. Na obrazovce se objeví možnost dobít na uvedenou částku, ale existuje i možnost uvést libovolnou částku v rozmezí mezi 200 Kč a 5 000 Kč. Po volbě nebo uvedení částky se stiskne tlačítko Payu, které tě přesměruje na platební bránu. Následně si vybereš způsob platby (platební kartou Visa/Master Card nebo převodem) a budeš postupovat podle pokynů zobrazených na obrazovce. Po potvrzení platby ti přijde zpráva na e-mail s potvrzením o dobití Starbucks karty.
  6. Kde si můžu ověřit, kolik peněz mám na Starbucks Card?
    Máš tři možnosti, kde si můžeš ověřit, kolik peněz máš na své kartě:
    • v každé kavárně Starbucks vČeské republice stačí požádat pokladního;
    • pokud máš kartu zaregistrovanou, přihlas se do svého účtu přes internetové stránky nebo mobilní aplikaci. Množství peněz na kartě se ukáže hned po přihlášení na první obrazovce;
    • pokud zatelefonuješ do zákaznického oddělení na číslo +420 235 013335 ve všední den mezi 9:00 a 17:00.
  7. Můžu zaplatit účet částečně svojí Starbucks Card a částečně v hotovosti nebo platební kartou?
    Samozřejmě. Za nákupy ve Starbucks můžeš zaplatit částečně s použitím Starbucks Card nebo mobilní aplikace a zbytek doplatit například hotově nebo debetní/kreditní kartou. Doporučujeme informovat o tvém záměru platit tímto způsobem obsluhu během nákupu.
  8. Můžu zaplatit za účet víc než jednou kartou?
    Bohužel účet nelze zaplatit víc než jednou Starbucks Card, protože v tom případě bychom nevěděli, komu připsat hvězdičku za platbu a komu následně předat odměny z našeho programu My Starbucks Rewards.
  9. Má moje karta datum platnosti?
    Ano. Tvoje karta je platná 12 měsíců od poslední transakce, takže pokaždé, když dobiješ svou kartu nebo zaplatíš za účet, tak se datum platnosti posouvá o následujících 12 měsíců od této chvíle.
  10. Jak můžu svoji Starbucks Card zaregistrovat?
    Proces registrace karty je jednoduchý a zabere jen chvilku. Stačí jít na stránky http://card.starbuckscoffee.cz/ do záložky Starbucks Card nebo si stáhnout mobilní aplikaci Starbucks a postupovat podle zobrazených pokynů. První krok je založení účtu, následně ‒ registrace karty. Po ukončení procesu se na tvůj e-mailový účet odešle aktivační odkaz. Po kliknutí na zaslaný odkaz bude aktivace dokončena. Aktivační odkaz ztratí platnost po uplynutí 72 hodin, pokud nebude použit.
  11. Co získám registrací karty a jak můžu spravovat svůj účet?

    Na účtu zaregistrované Starbucks Card je možné:

    • zkontrolovat množství peněz na kartě;
    • zkontrolovat historii transakcí, počet hvězdiček a přidělené odměny;
    • převést prostředky ze Starbucks Card na jinou Starbucks Card;
    • oznámit krádež nebo ztrátu Starbucks Card;
    • spravovat svoje osobní údaje;
    • odstranit účet.
  12. Můžu změnit svoje osobní údaje o vytvoření účtu?
    Samozřejmě, že můžeš provádět změny po vybrání záložky Uživatelovy údaje poté, co se přihlásíš ke svému účtu přes internetové stránky nebo mobilní aplikaci Starbucks, kde je potřeba vejít do Nastavení.
  13. Můžu spravovat svoji kartu pomocí mobilního telefonu?
    Ano. Po stažení mobilní aplikace Starbucks z Google Play nebo AppStore se můžeš přihlásit na účet své Starbucks Card a následně ho spravovat, včetně provádění plateb, kontroly výše zůstatku, počtu hvězdiček, přidělených odměn a historií transakcí. Přes mobilní aplikaci Starbucks můžeš také svoji Starbucks Card zaregistrovat.
  14. Můžu mít na svém účtu registrovaných víc karet?
    Náš program takovou možnost nepředpokládá, protože bychom nevěděli, koho odměnit. Jeden účet odpovídá jedné Starbucks Card.
  15. Jsou k dispozici jiné vzory karet?

    Ano, jsou k dispozici různé vzory karet, které jsou vystavené u pokladny v každé kavárně Starbucks v České republice.

  16. Jak můžu převést peníze na novou kartu?
    Převod prostředků na novou kartu je možný pouze v případě, že ztracená karta byla zaregistrovaná. Převod je pak možné provést výhradně na nezaregistrovanou kartu.
  17. Je potřeba se přihlásit ke svému účtu na http://card.starbuckscoffee.cz/, nahoře na stránce vybrat Moje karta a následně přejít do záložky Převést prostředky, uvést číslo a bezpečnostní kód nové karty a potvrdit ho heslem. Prostředky a hvězdičky z dosavadní karty budou automaticky převedeny na novou kartu, která se přiřadí ke stejnému účtu.
  18. Existuje nějaké omezení, pokud jde o produkty, které můžu zaplatit Starbucks Card?
    Žádné takové omezení není. Starbucks Card nebo pomocí mobilní aplikace Starbucks můžeš zaplatit za všechny produkty, které jsou k dispozici v našich kavárnách. Jedinou výjimkou je nemožnost koupit jinou Starbucks Card a zaplatit za ní Starbucks Card nebo telefonem.
  19. Co mám dělat, když Starbucks Card ztratím nebo mi ji někdo ukradne?
    V případě krádeže nebo ztráty karty se stačí přihlásit na stránkách http://card.starbuckscoffee.cz/ a využít funkci Nahlášení ztracené karty v uživatelském profilu. Pokud tvoje karta nebyla registrovaná, nebo byla registrovaná, ale nebyly na ní peníze, pak ji nebudeme schopni nahradit. Peníze, které zůstaly na tvé kartě ve chvíli oznámení, zůstanou zmrazeny a převedeny na novou kartu. Pokud chceš zjistit více, zatelefonuj na zákaznické oddělení na číslo +420 235 013335.
  20. Můžu si v České republice koupit kartu a používat ji v zahraničí nebo opačně?
    Bohužel ne. Starbucks Card koupená v českých kavárnách Starbucks je platná pouze v České republice a může být používaná jen v této zemi. Není také možné používat na českém území Starbucks Cards zakoupené v jiných státech.

Zákaznické oddělení

Abychom zajistili, že budou mít naši zákazníci plnou podporu v nakládání se Starbucks Card, vytvořili jsme zvláštní telefonní linku +420 235 013335 (cena je stejná jako za místní hovor podle tarifu tvého operátora) a e-mailovou schránku starbuckscardcz@amrest.eu.

Naše zákaznické oddělení je otevřené:

Od pondělí do pátku: 9:00‒17:00

Soboty: Zavřeno

Neděle: Zavřeno

Státní svátky: Zavřeno