Starbucks Mobilní Aplikace FAQs Česká republika

O Aplikaci

  1. Co je to Starbucks Aplikace?

    Starbucks Aplikace Vám umožňuje platit Strarbucks Card přes Váš mobilní telefon, zůstat přihlášen k Vašemu My Starbucks Rewards účtu, na kterém můžete zobrazovat Vám dostupné slevové kupóny. Aplikace mj. umožňuje i funkci hledání nejbližších kaváren Starbucks.

  2. S jakými systémy Aplikace pracuje?

    Aplikace pracuje se systémem IOS (verze 7.0 a novější) a systémem Android (verzí 4.1 a novější).

  3. Kde Aplikaci získám?

    Aplikaci StarbucksCEE lze stáhnout běžnou cestou, pro systém Android v Google Play, pro systém IOS v AppStore.

  4. Jak změním jazyk Aplikace?

    Aplikace je dostupná v češtině a angličtině. Ke změně jazyka Aplikace je třeba změnit jazyk v nastavení telefonu, poté se Aplikace při přihlášení zeptá, jaký jazyk je preferován. Pokud je telefon nastaven v jiném jazyce, než je čeština nebo angličtina, Aplikace bude fungovat anglicky.

  5. Je Aplikace zdarma?

    Ano, její stažení není zpoplatněno.

  6. Je třeba si zaregistrovat NOVOU Starbucks Card po stažení Aplikace?

    Rozhodně ne, pokud již máte registrovanou Starbucks Card, po stažení Aplikace se do svého účtu můžete přihlásit s pomocí stejných údajů jako do svého internetového účtu. Klasická Starbucks Card jako taková je stále platná a lze ji využívat i nadále.

  7. Jak mám používat Aplikaci, když už vlastním klasickou Starbucks Card?

    Po stažení Aplikace klikněte na Přihlásit a zadejte své přihlašovací údaje, jsou stejné, jako do Vašeho internetového účtu. Nyní můžete spravovat Váš účet ve Vašem mobilním telefonu.

  8. Co dělat s plastovou kartou po registraci v mobilní aplikaci?

    Plastovou kartu si uschovejte pro případ potřeby, při ztrátě mobilního telefonu apod.

  9. Co když mám kromě mobilního telefonu např. i tablet?

    Po stažení Aplikace a úspěšném přihlášení se můžete svůj účet spravovat ze všech Vašich elektronických zařízení.

    Starbucks Aplikace ve Vašem mobilním telefonu

  10. Co dělat, když chci platit s pomocí mobilního telefonu?

    Je to snadné. Pokud již máte zaregistrovanou Starbucks Card, přihlaste se do Aplikace ve svém mobilním telefonu a v sekci Platby klikněte na obrázek Starbucks Card. Vygeneruje se Vám specifický QR kód, který barista při platbě na pokladně naskenuje. To je vše!

  11. Mohu použít mobilní Aplikaci pro získání mých My Starbucks Rewards odměn?

    Samozřejmě! Informujte baristu o získané odměně a on naskenuje QR kód z Vašeho mobilního telefonu. Specifický QR kód naleznete v Aplikaci v sekci Odměny, kliknutím na ikonu získané slevy.

  12. Co je QR kód, kde ho najdu?

    QR kód je součástí platebního procesu Starbucks Aplikace, funguje za stejným účelem jako Starbucks Rewards kupón, resp. unikátní číselný kód na slevovém kupónu. QR kód obsahuje informace o zákaznickém účtu a dané odměně , zákazník k platbě tedy může použít svůj mobilní telefon. Specifický QR kód mohou zákazníci najít v Aplikaci v sekci Odměny. Pokud má zákazník v této sekci odměn více, stačí kliknout na jednu z nich a QR kód se automaticky zobrazí, připravený k naskenování a provedení platby.

  13. Co dělat, když skener na QR kódy nefunguje?

    Ujistěte se, že nastavení jasu na displeji Vašeho mobilního telefonu je maximální. Pokud ani poté skener nefunguje, nadiktujte baristovi číslo své Starbucks Card, které zadá do pokladny manuálně.

    Mobilní dobíjení

  14. Mohu si dobít Starbucks Card přes mobilní aplikaci?

    Ano, je to jednoduché. Vyberte „nahrát kredit“ v záložce PLATBA a zvolte jednu z platebních metod PayU: Použijte Vaši kreditní kartu nebo Váš PayU účet. Následujte kroky na obrazovce. Pro potvrzení platby použijte stejné heslo jako pro přihlášení do aplikace.

  15. Jaké heslo mám použít pro potvrzení platby

    Pro potvrzení platby použijte stejné heslo, jako pro přihlášení do aplikace nebo použijte TouchID u iPhone.

  16. Co dělat, když potvrdím při dobíjení špatnou částku?

    Nic se neděje, kontaktujte naši Zákaznickou linku na +420 235 013 335 nebo prostřednictvím emailu http://card.starbuckscoffee.cz

  17. Jak mohu přidat Starbucks Card do aplikace Apple Wallet?

    Starbucks Card můžete přidat do aplikace Wallet přímo z mobilní aplikace pro iPhone. Přejděte na „platba“ pak „nastavení“ a vyberte „přidat do Wallet“.

  18. Jak mohu odstranit Starbucks Card z aplikace Wallet?

    Vyjmutí karty z aplikace Wallet je jednoduché, spusťte si aplikaci Wallet, vyberte kartu, kterou chcete odstranit a stiskněte ikonu „I“ v pravém dolním rohu pro další nastavení a vyberte odstranit. Karta může být odstraněna pouze z aplikace Wallet.

  19. Proč není můj kredit v aplikaci Wallet aktualizován ihned?

    Váš zůstatek na kartě je automaticky aktualizován každou hodinu. Pokud chcete aktualizovat stav manuálně, vyberte Starbucks Card v aplikaci Wallet a stav aktualizujte.

  20. Jak mohu aktualizovat svou aplikaci?

    Máte-li nastaveno automatické aktualizování aplikací, aktualizace proběhne při prvním přihlášení do aplikace po vydání nové verze. Pokud ne, navštivte Váš app store.

    Zabezpečení

  21. Co dělat při ztrátě mobilního telefonu?

    Nahlaste ztracenou kartu (účet) na http://card.starbuckscoffee.cz, poté bude karta zablokována.

  22. Co dělat, když zákazník nahlásí pokus o odcizení účtu nebo jinou podezřelou aktivitu?

    Co nejdříve kontaktujte naši zákaznickou linku na +420 235 013 335 a podezření nahlaste. Vaše karta bude dočasně zablokována, zbývající prostředky převedeny na novou Starbucks Card, kterou Vám zašleme neprodleně a bez dalších poplatků.