FAQ pro webové stránky

Starbucks Card

Co je Starbucks Card?
Starbucks Card je předplacená karta, se kterou můžete platit za produkty v kavárnách Starbucks v ČR. Největší výhodou pro naše zákazníky je možnost zapojit se do našeho loajálního programu, který přináší mnoho zajímavých výhod. Starbucks Card je také skvělým dárkem.

Je stanovena minimální částka, kterou musím na kartu vložit?
Ano, minimální částka je 200 Kč a maximální částka je 5000 Kč.

Kde mohu se svou Starbucks Card platit?
Starbucks Card můžete použít ve všech kavárnách Starbucks v ČR.

Můžu svou Starbucks Card znovu nabít penězi?
Ano, Starbucks Card lze znovu nabít. Minimální částka pro nabití je 200 Kč a maximální částka, která může být na kartě je 5000 Kč.

Jak můžu svou Starbucks Card znovu nabít penězi?
Svou kartu můžete znovu nabít v jakékoliv kavárně Starbucks v ČR a to stejně snadným způsobem jako když si objednáváte svůj oblíbený nápoj – požádáte o to u pokladny.

Můžu platit v českých kavárnách Starbucks Card z jiné země? / Můžu platit českou Starbucks Card i v kavárnách v zahraničí?
Bohužel ne. Starbucks Card je vydávána pouze pro provozovny v ČR, a tak může být používána pouze zde. A podobně, karty zakoupené v zahraničí nemohou být použity k placení v ČR.

Můžu za objednávku zaplatit z části Starbucks Card a zbytek uhradit jinou platební metodou?
Samozřejmě. Můžete nejdříve použít Starbucks Card a zbytek doplatit hotovostí nebo kreditní kartou.

Mohu za jeden účet zaplatit více než jednou Starbucks Card?
Bohužel, není možné za jeden účet platit více než jednou Starbucks Card. A to z toho důvodu, že bychom nevěděli, na jakou z karet bychom měli posílat odměny.

Můžu ovládat svou Starbucks Card pomocí mobilního telefonu?
Pokud máte telefon s internetovým prohlížečem, můžete jít na naše stránky a odtud svou kartu ovládat. Ale není zde možnost mobilní platby.

Jak dlouho je moje Starbucks Card platná?
Vaše karta je platná 12 měsíců od poslední provedené transakce. To znamená, že pokaždé, když zaplatíte kartou nebo ji znova dobijete v jakékoli kavárně, platnost karty se prodlouží o 12 měsíců. Dobu platnosti karty si můžete ověřit prostřednictvím vašeho účtu na www.starbuckscoffee.cz.

Můžu mít více karet na jednom účtu?
Ne, k účtu může být přiřazena pouze jedna karta. V opačném případě by byl problém s přiřazováním odměn.

Jak můžu svoji Starbucks Card zaregistrovat?
Registraci provedete na www.starbuckscoffee.cz - tento proces je jednoduchý a zabere pouze několik minut. Budete potřebovat 16-místné číslo vaší karty a její bezpečnostní kód - CSC (Card Security Code), což je 5-místné číslo, které najdete na zadní straně pod stírací vrstvou. Na stránkách zvolte nabídku ‘Starbucks Card’ a postupujte dle instrukcí. Nejdříve potřebujete vytvořit svůj účet a dále zaregistrovat svou kartu vyplněním jednoduchého registračního formuláře. Poté bude na vaši emailovou adresu zaslán odkaz pro aktivaci.

Jak můžu zkontrolovat zůstatek na své Starbucks Card?
Máte tři možnosti, jak zůstatek zkontrolovat:

  1. Ve všech kavárnách Starbucks v ČR – jednoduše požádejte našeho baristu.
  2. Na stránkách www.starbuckscoffee.cz, klikněte na Starbucks Card a přihlaste se. Pokud ještě nemáte účet a nezaregistrovali jste si svou kartu, musíte to nejdříve udělat. Vše, co k tomu potřebujete je 16-místné číslo vaší karty a její bezpečnostní kód - CSC (Card Security Code), což je 5-místné číslo, které najdete na zadní straně pod stírací vrstvou.
  3. Zavoláním na naše Oddělení Péče o Zákazníka +420 235 013 335, které je v provozu každý pracovní den mezi 9.00 a 17:00.

 
Co bych měl/a udělat, pokud byla moje Starbucks Card ztracena nebo ukradena?
Jednoduše se přihlaste na svůj účet na starbuckscoffee.cz, přejděte na část „Moje karta“ a zvolte možnost „Nahlášení ztracené karty“. Nemůžeme vyměnit neregistrovanou Starbucks Card nebo registrovanou Starbucks Card s nulovým zůstatkem. Ve chvíli, kdy nahlásíte ztrátu nebo odcizení vaší karty, zmrazíme váš zůstatek a ten bude následně převeden na vaši novou kartu. Pro více informací zavolejte na naše Oddělení Péče o Zákazníka +420 235 013 335.

Jsou ještě další designy karet?
V tuto chvíli je pouze jeden design karet, ale v budoucnu představíme další.

Za jaké produkty mohu svou Starbucks Card platit?
Touto kartou můžete platit za veškeré produkty v našich kavárnách. Jedinou výjimkou je, že pomocí Starbucks Card nemůžete zakoupit jinou Starbucks Card.

STARBUCKS REWARDS PROGRAM

Co je MyStarbucks Rewards program a jak se stanu jeho součástí?
Tato platforma je vytvořena k odměňování našich nejvěrnějších zákazníků. Od okamžiku, kdy zaregistrujete svoji kartu, od nás budete dostávat speciální odměny a informace o událostech ve Starbucks.

Jaké jsou výhody Starbucks Card a její registrace?
Účast v MyStarbucks Rewards programu vám umožní užít si vaše odměny již od první chvíle registrace!

“Zaregistrujte svoji Starbucks Card a užívejte si odměny.”

  1. Přivítáme vás kávou nebo čajem velikosti Tall zdarma.
  2. K narozeninám vám dáme chutný dárek.
  3. Do vaší emailové schránky vám budeme posílat mnoho překvapení a pozvánek.

Zaregistrováním vaší Starbucks Card se přihlásíte do MyStarbucks Rewards programu v ČR, což vám umožní získávat různé odměny. Navíc budete moci svoji kartu ovládat prostřednictvím našich internetových stránek. Například můžete kontrolovat váš zůstatek na kartě, převést jej na novou kartu nebo nahlásit ztracení či ukradení karty.

Jak poznám, že jsem získal/a odměnu?
Do vaší emailové schránky přijde informace o obdržení odměny společně s unikátním 8-místným číselným kódem. Pro čerpání odměny navštivte naši kavárnu a baristovi ukažte kupón, který jste obdrželi a to v tištěné formě nebo ve vašem telefonu. Pak si svou odměnu už jen vychutnejte.

Jak dlouho je kupón s odměnou platný?
Na každém kupónu je jeho platnost uvedena.

INFORMACE O ÚČTU

Jak můžu svoji Starbucks Card zaregistrovat?
Jednoduše navštivte naše internetové stránky www.starbuckscoffee.cz, přejděte na ‘Starbucks Card’ a postupujte dle instrukcí.

Co bych měl/a udělat, pokud byla moje Starbucks Card ztracena nebo ukradena?
Jednoduše se přihlaste na svůj účet na starbuckscoffee.cz, přejděte na část „Moje karta“ a zvolte možnost „Nahlášení ztracené karty“. Nemůžeme vyměnit neregistrovanou Starbucks Card nebo registrovanou Starbucks Card s nulovým zůstatkem. Ve chvíli, kdy nahlásíte ztrátu nebo odcizení vaší karty, zmrazíme váš zůstatek a ten bude následně převeden na vaši novou kartu. Pro více informací zavolejte na naše Oddělení Péče o Zákazníka +420 235 013 335.

Co mi umožňuje účet mé karty?
Po vytvoření svého účtu budete moci:

  1. Kontrolovat zůstatek
  2. Kontrolovat předešlé transakce
  3. Převést peníze na jinou kartu
  4. Nahlásit ztracenou nebo ukradenou kartu
  5. Upravovat své osobní údaje
  6. Zrušit účet

Mohu své osobní údaje po vytvoření účtu změnit?
Ano, kdykoliv si přejete.

Věrnostní kartičky 6+1

Kdy bude možné použít Starbucks Card k získání 6+1 nápoje zdarma, abych nemusel/a ve své peněžence nosit 2 karty?
Vždy hledáme způsoby, jak vylepšit naše služby pro zákazníky a stejně je tomu i v případě tohoto programu. Ve chvíli, kdy tuto možnost zavedeme, vás budeme informovat emailem. Věříme, že tato funkce bude brzy součástí vaší Starbucks Card.

Proč teď musím svůj nákup platit Starbucks Card, abych mohl dostat razítko?
Naše 6+1 kartička, kterou od teď dáváme ke Starbucks Card, je součástí našeho MyStarbucks Rewards programu. Tento program vám přináší více výhod než jen jeden nápoj zdarma. Používáním karty získáte další speciální výhody, které jsou pouze pro členy programu, abychom zajistili, že jsou odměňování ti nejvíce loajální zákazníci.

ODDĚLENÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKA

Abychom pro naše zákazníky zajistili kompletní podporu pro všechny transakce Starbucks Card a ovládání jejich účtů, je tento program podpořen Oddělením Péče o Zákazníka.

Telefonní číslo Starbucks Card call centra je +420 235 013 335 a je zpoplatněno podle místních tarifů.

Oddělení Péče o Zákazníka vám pomůže s následujícími dotazy a problémy:

  • Oblasti spojené se Starbucks Card
  • Dotazy týkající se vašeho účtu
  • Dohady o zůstatku
  • Dotazy na zůstatek
  • Podpora pro ztracenou nebo ukradenou Starbucks Card
  • Obecné stížnosti nejen ke Starbucks Card, ale i ke kavárnám
  • Informace týkající se karet a nových promoakcí

PROVOZNÍ DOBA

Pokud si přejete mluvit s jedním z pracovníků našeho Oddělení Péče o Zákazníky, linka je v provozu:

Pondělí – Pátek: 9:00 – 17:00
Sobota: ZAVŘENO
Neděle: ZAVŘENO
Státní svátky: ZAVŘENO

Pokud jste zde na vaši otázku nenašli odpověď, kontaktujte naše Oddělení Péče o Zákazníka zavoláním na +420 235 013 335.